A csillagjegyek jelentősen meghatározzák a karaktereket, ugyanis újabb képességeket, tulajdonságokat szerezhetnek ezáltal. Vannak amelyekkel ügyesebbek lehetünk, de vannak olyanok is, amelyekkel nagyobb varázshatalmunk lehet.
Tanonc„Ma a Tanonc szolgálni fog a végzet kovácsánál.”
Azok, akik a Beavatott jegyében születnek, több varázserővel rendelkeznek, azonban nagy hátránya, hogy a varázslatok hatásaira nagyon is fogékonyak lesznek, nem lesznek ellenállóak velük szemben. A jegyben született karakter +10 Magickával kezd, viszont a varázslatok maximális erejűek lesznek velük szemben. Ha támadó varázslatról van szó, akkor ez nagyon nagy hátrány lehet, azonban ha például gyógyító varázslatról, akkor meglehetősen előnyös lehet.
Atronach„Ma az Atronach segíteni fog a kijelölt terhedben.”
A jegy szülöttei nem képesek regenerálni, újra tölteni a mágikus energiájukat, helyette varázslatokból nyerik el a Magickát és így töltik fel magukat újra. A karakter 50% mágiaelnyelést kap, tehát a varázslatok Magicka költségének a felét képes lesz elnyelni és azzal növelni a tartalékait, ráadásul alapból 150 Magickával kezd(ehhez még hozzá jön a faji bónusz).
Hölgy„Az Hölgy ma megerősít a dicső küldetésedben.”
A jegy szülöttei sokkal szívósabbak, mint mások. A karakter kezdéskor +10 Staminával indít és másfélszer annyi élettel indít.
Úr„Ma az Úr egy védőt biztosít számodra, ha szembenézel a sorsoddal.”
A jegy szülöttei képesek lesznek a testük gyógyításának felgyorsítására. A karakter induláskor megkapja az Észak Vére nevű képességet, amivel naponta egyszer képes a sérüléseinek a felét visszagyógyulni(akár csonttöréseket is), viszont megkapja a Trollbőr nevezetű átkot, amitől a tűz sokkal jobban fogja sebezni, mint normális esetben.
Szerető„A Szerető ma megédesíti a kalandodat, ha szembenézel a sorsoddal.”
A Szerető jegy alatt születettek képesek megbénítani a célpontjukat. A karakter naponta egyszer képes lesz a Szerető Csókja nevű képesség használatára: a karakter csókja naponta egyszer képes megbénítani az áldozatot egy órára. Továbbá az ellenkező nem tagjai sokkalta kedvesebbek a karakterrel szemben.
Mágus„Ma a Mágus megvilágítja az utadat a dicsőség felé.”
Azok akik ebben a jegyben születtek, képesek megnövelni a varázserejüket. A karakter naponta egyszer képes lesz arra, hogy hirtelen +50 Magickával töltse fel az elméjét.
Rítus„ A Rítus ma meggyorsítja lépted a csillagok által vezetett utadon.”
A csillagjegy szülöttei képesek meggyógyítani magukat, vagy élőholtakat elűzni. A karakter kezdéskor két speciális képességet kap: a Mara Ajándékát és az Áldott Szót. Mara Ajándékával a karakter naponta egyszer begyógyíthatja a sérüléseit. Az összes sebesülésre igaz, de a haldoklásból nem képes megmenteni! Az Áldott Szóval pedig a kisebb élőholtakat lehet elűzni ideiglenesen. A csontvázak azonnal összetörnek a hatására, viszont a különböző zombik és szellemek csak félelmet fognak érezni(a félelem mértéke változó).
Kígyó„A Kígyó ma megmarja azokat akik a véredet lesik.”
A csillagjegy szülöttei képesek lesznek megmérgezni az ellenfeleiket. A karakter kezdéskor megkapja a Kígyó nevű képességet, amivel naponta egyszer mérgezővé válik a nyála.
Árny„Ma az Árny elrejt a végzeted fürkésző kutyái elől.”
A csillagjegy szülöttei képesek lesznek láthatatlanná válni. A karakter kezdéskor megkapja a Holdárnyék nevű képességet, aminek segítségével naponta egyszer majdnem teljesen láthatatlanná lehet válni. A karakter alig észrevehtő füstként látszik csak ilyenkor. Nagyjából egy percig tart ez a hatás.
Ló„Ló ma meggyorsítja az utadat a végzetbe.”
A jegy szülöttei sokkalta gyorsabbak társaiknál és élvezik a szabadon futást. Alapból másfélszer gyorsabban haladnak mint normálisan. Továbbá a karakter naponta egyszer képes lesz 3 körön át kétszer olyan gyorsan mozogni, mint alapból.
Tolvaj„Ma a Tolvaj vezeti az utadat a végzetbe.”
A jegy szülöttei sokkal ügyesebbek, gyorsabbak és szerencsésebbek másoknál. A karakter kezdéskor megkapja a Tolvaj nevű képességet, amivel 3 körön (Egy perc) át gyorsabb és ügyesebb, ráadásul szerencsésebb is. A szerencsét úgy kell érteni, hogy például egy komolyabb támadást képes átvészelni valahogy, vagy mondjuk az őt üldözők elesnek valamiben, ezáltal akár meg is lehet lépni előlük.
Torony„Ma a Torony erős menedéket nyújt számodra a szükség idejében.”
A jegy szülöttei képesek lesznek zárakat kinyitni. A karakter kezdéskor megkapja a Toronykulcs nevű képességet, amivel naponta egyszer képes lesz kinyitni egy bármilyen nehézségű zárat.
Harcos„Ma a Harcos egy erős társat biztosít, ha a remény halványul.”
A jegy szülöttei erősebbek és kitartóbbak másoknál. A karakter képes akár egy kézzel is forgatni kétkezes fegyvereket, ráadásul kezdéskor +10 Staminával kezd.