Elder Scrolls: Skyrim
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Üdvözöllek! Oldalunk az Elder Scrolls világában játszódó fórumos szerepjáték, mely jelenleg Skyrim-be kalauzolja el a látogatókat.
 
KezdőlapPortalLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Legutóbbi témák
» Előtörténet minta
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeCsüt. Feb. 20 2020, 18:04 by Eszeveszett Graum

» Zászlós Kanca fogadó
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeHétf. Nov. 13 2017, 20:32 by Eszeveszett Graum

» Fantázia birodalma
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeHétf. Nov. 06 2017, 00:15 by Vendég

» Andriel az Árva
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeVas. Nov. 05 2017, 23:53 by Vendég

» Bátor vállakozókat keresek Solitude környékén
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeVas. Nov. 05 2017, 23:52 by Vendég

» Andriel az Árva
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeVas. Nov. 05 2017, 23:40 by Vendég

» Reemnum Neeththees
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeSzomb. Nov. 04 2017, 00:02 by Vendég

» Reemnum Neeththees
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimePént. Nov. 03 2017, 23:10 by Vendég

» Isith Lanoran
Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeKedd Okt. 31 2017, 00:51 by Vendég

Top posting users this month
No user
Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (8 fő) Vas. Nov. 05 2017, 13:16-kor volt itt.
Statistics
Összesen 1 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Eszeveszett Graum

Jelenleg összesen 51 hozzászólás olvasható. in 34 subjects

 

 Jártasságok - Fejlődés

Go down 
SzerzőÜzenet
Eszeveszett Graum
Admin
Eszeveszett Graum


Hozzászólások száma : 27
Join date : 2017. May. 22.

Jártasságok - Fejlődés Empty
TémanyitásTárgy: Jártasságok - Fejlődés   Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeSzer. Május 31 2017, 21:55

Jártasságok

A jártasságok jelképezik azt a tudást, mellyel a Játékos Karakter rendelkezik. A jártasságpont megmutatja hogy egy karakter mennyire ért az adott jártassághoz, így az kihathat a Karakter cselekedeteire. A legtöbb esetben a Játékosnak nincs különösebb tennivalója, egyszerűen csak megírja, hogy mit szeretne csinálni, a mesélő pedig eldöntheti hogy megnézi a jártasság értékét, vagy pusztán a helyzet alapján mérlegel a sikerről vagy az esetleges kudarcról.

Az alábbi jártasságokkal rendelkezhetnek a Karakterek:

- Harci képzettségek:
Fegyverhasználat: Egykezes és/vagy Kétkezes fegyver
Kétkezes harc: a segítségével két egykezes fegyverrel tud harcolni a karakter
Könnyű vért viselet: bőrvértek és láncingek
Nehéz vért viselet: merev fémvértek
Pajzshasználat
Lőfegyverek használata: Magába foglalja az íjak, nyílpuskák és parittyák kezelését
Ökölharc: a pusztakezes harcot foglalja magába
Fegyverdobás: a segítségével a használó bármilyen fegyvert képes pontosan célba dobni


- Alvilági képzettségek:
Lopakodás: a segítségével hang nélkül képes mozogni a karakter
Zárnyitás: a segítségével különböző zárak nyitható ki speciális tolvaj eszközökkel
Zsebmetszés: a segítségével ki lehet zsebelni szinte bárkit(nem jelenti azt, hogy minden esetben sikerül)

- Mágikus képzettségek
Manipuláció mágia: a segítségével különböző tárgyakat, élőlényeket lehet megváltoztatni, esetleg a környezetünket változtatjuk meg azzal, hogy megvilágítjuk
Idéző mágia: különböző élőlényeket, tárgyakat lehet a segítségével idézni, akár a semmiből is
Illúziómágia: különböző illúziókat lehet vele létrehozni
Védőmágia: különböző gyógyító és védő mágiát tartalmaz
Pusztítómágia: különböző pusztító, ártó szándékú mágiát tartalmaz.

-Egyéb képzettségek
Kovácsolás: A fegyverek és vértezetek elkészítéséhez és karbantartásához elengedhetetlen tudomány.
Főzés: Különböző ételek elkészítéséhez szükséges jártasság.
Túlélés: Elősegíti a vadászatot,  bizonyos növények megkeresését illetve a túlélést a vadonban.
Beszéd: A kereskedésben és az emberek meggyőzésében teszi praktikussá a kalandozót.
Bájolás: Mágikus fegyverek készítéséhez szükséges jártasság. A segítségével lehet különböző effektusokkal ellátni a különböző tárgyakat.
Alkímia: Különböző bájitalok létrehozásához szükséges.


A hozzászólást Eszeveszett Graum összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Okt. 11 2017, 16:00-kor.
Vissza az elejére Go down
https://skyrimfrpg.hungarianforum.com
Eszeveszett Graum
Admin
Eszeveszett Graum


Hozzászólások száma : 27
Join date : 2017. May. 22.

Jártasságok - Fejlődés Empty
TémanyitásTárgy: Re: Jártasságok - Fejlődés   Jártasságok - Fejlődés I_icon_minitimeSzer. Május 31 2017, 22:14

Fejlődés

A játék során a karakterek különböző tapasztalatokat szereznek, amely lényegében jártasságpontként értelmezhető. A játék végén szerzett pontokat a Játékos bármikor elköltheti, ezáltal növelheti a jártasságpontjait. Egy játék végén az alábbiak szerint kaphat jártasságpontot a Játékos Karakter:
2 pont: Automatikusan a játék befejezéséért.
1 pont: Ha a küldetés végül nem sikerült.
2 pont: Ha a küldetés sikerült.
1-5 pont: A jó szerepjátékért.
A mesélő persze adhat több pontot is, ha nagyon jó volt a játék, ugyanakkor oszthat kevesebbet is, ha valaki például olyan dolgot tett, ami nem illik bele a karaktere jellemébe.

Magicka:
A mágiával, varázslattal rendelkező karakter Magicka értéke szintén változik egy befejezett játék végén. A mesélő határozza meg, hogy a Magicka mennyivel nő, de nagyjából 5-15 pontig terjedhet.

Mágikus hatások:
Léteznek különböző varázslatok, főzetek, amelyekkel ideiglenesen meg lehet növelni a jártasságainkat. Így például egy Ügyesség Bájitala segítségével 1 órára(vagy ameddig hat a főzet) meg lehet növelni a zsebmetszés értékét.
Vissza az elejére Go down
https://skyrimfrpg.hungarianforum.com
 
Jártasságok - Fejlődés
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Elder Scrolls: Skyrim :: Általános :: Szabályzat-
Ugrás: